Notino schimbă lumea e-commerce-ului, câștigând 3,5 milioane de clienți noi

Notino, cel mai mare retailer on-line de parfumuri și produse cosmetice, evoluează continuu, odată cu nevoile consumatorilor, acordând prioritate confortului acestora, personalizării și prețului atunci când vine vorba despre cumpărăturile online.

Creșterea constantă a e-commerce-ului a fost trend-ul major impulsionat de pandemie, schimbând modul de cumpărare al consumatorilor. Conform sondajului Internațional Euromonitor (2021), 74% din jucătorii din retail la nivel global se așteaptă ca această criză să fie permanentă.

În 2020, adaptându-se la noua normalitate a retailului, Notino a reușit să-și crească afacerea cu 42%, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. Unul din elementele cheie ale succesului a constat în ajutorul acordat consumatorilor pentru a descoperi, a alege și a decide care este produsul perfect pe care să îl cumpere, oferind o cale plăcută și rapidă către produsul potrivit.

Consumatorilor le este dificil să aleagă produsele de make-up potrivite atunci când merg la cumpărături, iar acest lucru devine și mai greu atunci când vor să le cumpere online. Ce face Notino pentru a-i ajuta să facă alegerea corectă? Încearcă în permanență să îmbunătățească experiența clienților.

Extinderea magazinului online

Cumpărătorii și-au schimbat nevoile în timpul pandemiei, iar dorința pentru achiziționarea online a produselor esențiale, precum gel de duș și săpun, a crescut; produsele de îngrijire a părului, de  îngrijire a unghiilor și îngrijire a pielii au cunoscut și ele o creștere pe măsură, fiind alimentate de trenduri ca „do it yourself” și „SPA at home”. Notino a ținut cont de nevoile lor și și-a extins portofoliul, în așa fel încât consumatorii să poată face cumpărături într-un mod confortabil, găsind toate produsele pe care și le doresc într-un singur loc.

În România, Notino a înregistrat următoarele creșteri:

Sectorul skincare a crescut cu 96%, beneficiind de tendințele de îngrijire în confortul propriei case;

Categoria produselor de make-up a crescut cu 60%, bodycare a crescut cu 112%, iar haircare cu 54%, în condițiile în care activitatea saloanelor de înfrumusețare a fost restricționată.

Tool-uri Augmented Reality (AR)

Pentru că tot mai mulți oameni cumpără produse de frumusețe online, retailerii folosesc realitatea augmentată pentru a crea o experiență asemănătoare cu shopping-ul offline. Pentru că este nevoie ca fondul de ten să se potrivească cu tonul pielii și, bineînțeles, pentru că nu este ușor să găsească nuanța potrivită a rujului nude fără să testeze produsul, Notino le face alegerea mai ușoară cu ajutorul celor mai noi tehnologii.  Împreună cu L'Oréal, a implementat un tool online numit ModiFace – ghidul virtual care duce la următorul nivel experiența de frumusețe prin realitate augmentată și ajută consumatorii să caute, să exploreze și să încerce machiajul, pentru a găsi produsele care li se potrivesc cel mai bine, totul în confortul propriilor case și doar cu câteva click-uri de pe dispozitivele lor.

Adoptarea noii tehnologii

Cu toate că e-commerce-ul va avea în continuare un cuvânt de spus în perioada următoare, cumpărătorii încep să se întoarcă parțial în magazinele fizice, iar Notino le face această trecere mai ușoară, permițându-le să cumpere mai eficient, utilizând tehnologii revoluționare. Un astfel de exemplu vine din parteneriatul său cu Lancôme: Shade finder este un tool unic care ajută consumatorul să identifice nuanța perfectă a fondului de ten.

Consilierea consumatorilor chiar din locul în care se află

Cu scopul de a fi în permanență vizibil pentru consumatori, Notino a dezvoltat o aplicație mobilă și a creat propriul său conținut în social media, oferind tutoriale și tips & tricks despre cum se folosesc produsele disponibile în portofoliul său. Acest conținut compensează sfaturile primite, de obicei, de la consilierii de beauty din magazine.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Versatilitate de vară

Cred că nu sunt singura care am așteptat cu nerăbdare să vină vara, mai ales anul acesta. Și cum s-a lăsat cam mult așteptată și a venit cu o vreme capricioasă, am ales de la Bonprix niște pie

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot