Cele mai noi articole din categoria Hair Style

 1 2 3 >  Ultima ›

Bob mania sau marea revenire a bob-ului

În stil francez, italian, razor sau fluture, bobul este în continuare cea mai solicitată tunsoare. Tăietura scurtă bob s-a întors: un stil care de la începutul anilor 1900 a rămas la modă pentru femeile rafinate care preferă lungimile de păr medii-scurte.

Astfel că nici nu e de mirare că printre tunsorile scurte ale sezonului actual se remarcă această coafură iconică, cea care a devenit o trăsătură distinctivă și un semn de rafinament și grijă în stil.

Nioxin® lansează primul șampon revoluționar anti-cădere a părului și parteneriatul global cu dermatologii

Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un mai bogat și mai des, lansează primul său șampon împotriva căderii părului - dovedit clinic că părul poate crește (*1) mai puternic de la rădăcină.

Nioxin® anunță lansarea primului său șampon activ contra căderii părului, un produs special formulat pentru a trata căderea părului în 12 săptămâni. Cu Nutractive Complex™, un amestec unic de cofeină, niacinamidă și tehnologia patentată Sandalore™, noua formulă oferă puterea unui ser într-un șampon ușor de utilizat.

Black FRIDAY's El Studio: Reduceri de până la 50% la produse profesionale de top!

El Studio deschide oficial sezonul de Black Friday cu o campanie de reducere de până la 50% pentru o gamă variată de produse profesionale. Campania se desfășoară in perioada 1-30 noiembrie 2024 și oferă clienților acces la peste 1500 de produse de la cele mai renumite branduri din industria de frumusețe.

Ce produse poți găsi cu reduceri PE BUNE

KEVIN.MURPHY a lansat seturi speciale pentru sărbători, care țintesc 8 nevoi ale părului

Brandul internațional de produse profesionale pentru păr, KEVIN.MURPHY, lansează o colecție de seturi în ediție limitată, dedicată îngrijirii și stylingului părului.

Colecția „Radiate Confidence” propune opt seturi exclusive, concepute pentru a oferi părului un aspect radiant și sănătos, și, în plus, un set dedicat îngrijirii corporale.

Moroccanoil a lansat gama de îngrijire a scalpului, Moroccanoil Scalp

Moroccanoil®, liderul global în produse de îngrijire infuzate cu ulei de argan, a lansat colecția Moroccanoil Scap, un protocol complet de curățare, îngrijire și tratare a diferitelor nevoi ale scalpului.

Produsele din gama Moroccanoil Scalp ajută la ameliorarea disconfortului, hrănesc și purifică scalpul, creând un mediu favorabil creșterii părului.

Bretonul fluture - tendința de păr care îți revoluționează look-ul

Ușor și suplu, oferă volum și mișcare: bretonul fluture este secretul unui look îmbunătățit.

       În ultimele luni, în lumea frumuseții a apărut un nou protagonist: Butterfly Bang sau Bretonul fluture. Caracterizat printr-o tăietură gradată și deschisă, noul breton în tendințe seamănă cu aripile unui fluture și reprezintă o adevărată evoluție pe scena coafurilor.

Wella Professionals Color Touch: un nou nivel de perfecțiune!

Wella Professionals, brandul professional de culoare numărul 1 în lume în saloanele de coafură, este renumită pentru inovație, produse state of the art și tehnici care te inspiră.

Au trecut mai bine de 70 de ani de când Wella a inventat prima culoare demi-permanentă, care a dus la crearea Color Touch: culoarea emblematică demi-permanentă, fără amoniac și multidimensională.

Cum să faci o coadă de cal perfectă

Cea mai rapidă și mai practică coafură, cea mai faimoasă și cea mai iubită? Ei bine: coafura sub formă de coadă de cal! Un hair look sinonim cu feminitatea și stilul.

Coada de cal: o coafură passe-partout

Păr fin? „Internal layers" - secretul unui păr cu volum

Să tunzi părul fin fără pierzi din puținul volum? Este oare posibil? Desigur! Cu ajutorul tehnicii „internal layers” (stratificări ascunse), o tehnică de tunsoare revoluționară, care reușește să adauge volum, mișcare și textură chiar și celui mai fin păr, fără a modifica lungimea totală sau suprafața vizibilă a acestuia.

       Cunoscută sub numele de „internal layer” sau „ghost layer”, această tehnică de tunsoare conferă părului un aspect mai aerisit și mai definit, evidențiind mișcarea naturală a acestuia.

Nioxin® ne dezvăluie noua sa imagine și parteneriatul global cu dermatologi, focusat pe soluții științifice care dau rezultate

Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un mai bogat și mai des, ne dezvăluie o nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania "Got 30 Days?"

Nioxin®, marca profesională nr. 1¹ pentru părul mai gros și mai plin² a introdus o nouă identitate de brand, un look freshpe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vânzare și comunicare, care este prezent de acum în România.


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe