Şi Dior a creat look-ul "Nude"

Şifon fin, asemenea unui model al pielii, un efect delicat de atragere a privirii, cu accente carnale, prin voaluri şi dantela care mai mult descoperă decât acoperă formele feminine, restructurând, redesenând, ascunzând imperfecţiunile şi accentuând curbele naturale, din unica dorinţă de a crea silueta ideală.

Iată care este definiţia "Nude" în accepţia lui Tyen, Makeup Creation Director al Casei Dior:
Care este definiţia dumneavoastră pentru "Nude"?
Tyen: Exprimă puritate şi transparenţă – pielea e gata pentru a fi atinsă, mângâiata, sărutată, e asemenea pielii unui înger. Nu alunecăm în zona senzualului, e mai degrabă vorba de candoare.
Ce face această versiune "Nude" diferită faţă de cea din anii 90 cu acelaşi nume?

Cum reprezintă campania publicitară cu Monica Bellucci ideea Dior "Nude"?
Tyen: Am ales să o fotografiem pe Monica nud, foarte fin machiată şi cu părul în dezordine, pentru că are ceva foarte pur, la o distanţă apreciabilă de senzualitatea provocatoare. Ea este frumoasă prin sine însăşi, reprezintă un anumit adevăr, are o strălucire a inocenţei. Prin această fotografie, observăm că ideea de "Nude" este independentă de vârsta sau de culoarea părului; o femeie nu e necesar să aibă 20 de ani şi să fie blondă pentru a fi pură!
(surse foto: beaut.ie; vogue.co.uk)
Autor: Elya