Cele mai noi articole din categoria News
1 2 3 > Ultima ›Alessandra Stoicescu lansează podcastul SHERO – un omagiu adus femeilor care inspiră
După mii de interviuri și povești spuse cu emoție și responsabilitate în cei 30 de ani de televiziune, Alessandra Stoicescu aduce acum o nouă experiență în viețile noastre: podcastul SHERO.
Un spațiu al dialogului sincer, unde femeile puternice își spun poveștile, își permit să fie vulnerabile, inspiră și oferă lecții de viață prin felul în care își urmează visurile.
Noua colecție Smart Fashion Spring by Cătălin Botezatu pentru pasionații de sport, exclusiv în magazinele Kaufland
Kaufland România lansează Smart Fashion Spring by Cătălin Botezatu, o colecție vestimentară dedicată celor care iubesc un stil de viață activ. Cu piese moderne, confortabile și pline de culoare, noua linie propune o combinație modernă de design sportiv și funcționalitate, perfect adaptată sezonului de primăvară.
Lansarea marchează continuarea parteneriatului de lungă durată dintre Kaufland România și Cătălin Botezatu, precum și angajamentul companiei de a susține designerii autohoni și de a face moda de lux accesibilă.
Tommy Hilfiger colaborează cu noul film F1
Tommy Hilfiger se bazeaza pe mostenirea sa de a crea momente emblematice care imbina moda, sportul si divertismentul prin sponsorizarea filmului eveniment al verii, mult asteptatul F1. Cu Damson Idris, ambasadorul brandului TOMMY HILFIGER Menswear, filmul aduce pe marele ecran lumea plina de adrenalina a FORMULA 1™️
Inca de la inceput, divertismentul si sportul au alimentat ADN-ul brandului TOMMY HILFIGER. Acum, dupa mai bine de trei decenii de parteneriate in domeniul curselor auto, brandul isi continua abordarea inovatoare a sporturilor prin parteneriatul cu F1, urmatorul film al A
Care este comportamentul de cumpărare al românilor în luna iubirii?
NETOPIA Payments a realizat un studiu detaliat asupra comportamentului de cumpărare al românilor în luna iubirii, concentrându-se pe două dintre cele mai așteptate momente ale anului: Valentine’s Day (14 februarie) și Dragobete (24 februarie).
O analiză a tranzacțiilor procesate de NETOPIA Payments pentru comercianții parteneri din sectoare precum flori, ciocolată, produse gourmet, bijuterii și lumânări, a evidențiat variații notabile între cele două perioade de cumpărături.
Beyoncé și Levi’s lansează capitolul 2 din campania REIIMAGINE: Pool Hall
Brandul Levi’s, în colaborare cu idolul internațional Beyoncé, debutează astăzi Pool Hall, al doilea capitol al campaniei REIIMAGINE și o celebrare a moștenirii longevive Levi’s și a viziunii artistice transformatoare a lui Beyoncé.
În noul film și noile vizualuri, Beyoncé prezintă natural un look iconic denim pe denim și versatilitatea sa atemporală.
Sărbătorește Ziua Îndrăgostiților cu Rosé Verité de la Beciul Domnesc Compania
În luna celebrării iubirii, Beciul Domnesc Compania vă invită să sărbătoriți cu Rosé Verité, un vin care îmbină măiestria vinificației cu pasiunea pentru momentele unice.
Creat din struguri de Cabernet Sauvignon, selectați și prelucrați cu grijă, acest vin se distinge prin procesul său atent de vinificație, care include extragerea mustului într-un mod care limitează contactul cu pielița, asigurând o culoare perfectă și note delicate.
Richard Clayderman, pianistul francez de Cartea Recordurilor, revine în România. Unde va concerta și cât costă biletele
Richard Clayderman, artistul care a intrat în Cartea Recordurilor drept “cel mai de succes pianist al lumii”, revine în România pentru două concerte extraordinare, la București și la Cluj.
De Buna Vestire, pe 25 martie, Richard Clayderman va concerta la Sala Palatului din București și pe 29 martie la BT ARENA, Cluj.
Sărbătorim Unirea Principatelor Române cu Gustul Autentic al Sigillum Moldaviae
La 24 ianuarie sărbătorim Unirea Principatelor Române – peste 165 de ani de la primul pas făcut pentru realizarea unui stat naţional unitar român, Beciul Domnesc Compania vă invită să deschideți o sticlă de Sigillum Moldaviae și să vă bucurați de gustul care ne unește. Sigillum Moldaviae este un simbol al momentelor petrecute împreună, perfect pentru zile de sărbătoare.
Vinurile din acest brand vă răsfață simțurile cu o paletă completă de culori, perfect subliniată de notele aromatice bogate și complexe, care reflectă frumusețea și diversitatea podgoriilor moldovene
Tendințele în industria de frumuseţe pentru anul 2025, explicate de Diana Baicu
În 2025, frumusețea trece dincolo de standardele convenționale și este mai incluzivă și ancorată în autenticitate. Cu accent pe sustenabilitate și o abordare holistică, tendințele noului an încurajează consumatorii să se reconecteze cu propriile nevoi și să celebreze unicitatea. Diana Baicu, specialist în industria de frumusețe profesională, ne spune cum putem integra aceste schimbări în viața noastră.
1. Frumusețea autentică
Cu Notino începi noul an cu stil
Mai sunt câteva zile până la Crăciun în care ai timp să te ocupi de ultimele detalii. Ai cumpărat cadouri pentru cei dragi? Le-ai împachetat? Nu uita, mai este puțin și sărbătorim noul an, care sperăm să vină cu inovații și noi produse.
Rezvoluția de Anul Nou - Cum să te menții în formă în 2025
1 2 3 > Ultima ›