Lavazza încheie un parteneriat cu pavilionul Italiei din cadrul Expo Dubai 2020: Grădina Solară de Cafea și misiunea sustenabilității prin cafea

Din Dubai pornește o poveste despre valorile și implicarea Lavazza, vocea sustenabilității ‘Made in Italy’, așa cum se aude prin noua gamă ¡Tierra! și prin proiectele desfășurate de Fundația Lavaza. Aroma naturală a cafelei este resimțită în profunzime cu ajutorul instalației Moka Solar, sufletul și simbolul unei cafenele care a fost creată special pentru evenimentul Expo Dubai 2020 de către CRA – Carlo Ratti Associati și Italo Rota Building Office: Grădina Solară de Cafea.

Blend for Better:  trei cuvinte care transmit implicarea și dedicarea care au impact în întreaga lumea. O lume mai bună pe care o putem crea nu doar prin producția de cafea, dar și prin construirea unui cerc etic, care oferă valențe economice, sociale și de mediu. Aceasta este promisiunea Lavazza în plan global și împărtășită pe scena internațională de la Expo Dubai 2020, prin instalația cheie care marchează prezența brand-ului la eveniment: Grădina Solară de Cafea, imaginată și proiectată de CRA - Carlo Ratti Associati și Italo Rota Building Office din Pavilinul Italian, la care Lavazza este sponsor plantinum.  

Lavazza își propune să promoveze excelența ‘Made in Italy’ în termeni de inovare și sustenabilitate, părghii esențiale pentru modelarea viitorului, atât la nivelul companiilor și a întregului sistem, dar și la nivel uman, ca parte din ADN-ul nostru cu care plecăm la drum”, a spus Francesca Lavazza. “Cred cu tărie în rolul pe care companiile îl joacă, acela de actori ai dezvoltării: suntem responsabili de impactul în societate și noi trebuie să fim un model al dezvoltării unui mediu de business sustenabil. Iar prezența Lavazza la Pavilionul Italian întărește această poziționare, reiterând promisiunea implicării noastre pentru un viitor mai bun”. 

Această viziune a brand-ului a inspirat design-ul Grădinii Solare de Cafea. Instalația a fost creată pentru a oferi vizitatorilor o experiență completă, prin care pot vedea lanțul aprovizionării din industra cafelei, unul transparent și sustenbail. Cafeneaua Lavazza din cadrul Expo Dubai 2020 este un loc care aduce la viață fiecare etapă a producției de cafea, de la boabe la ceașcă. O cafea a cărei esență nu este dată doar de aromă, ci de întregul proces în care respectă pâmântul și fermierii care au contribuit la cultivarea produsului final. 

La Pavilionul Italian, Lavazza invită vizitatorii să descopere lumea ¡Tierra!, o gamă care pune accentul pe originea și pe modul de preparare a produsului, pe excelență în gust, dar și pe respectul pentru mediu și contribuțiile pentru rezolvarea unor probleme sociale. ¡Tierra! este și o poveste despre sustenabilitate prin cafea, demonstrată prin sprijinul concret pe care îl oferă din 2002 prin proiectele desfășurate de Fundația Lavazza: activă în 19 țări, pe 3 continente, cu 31 de proiecte din care beneficiază peste 130.000 de oameni. Proiectele sunt create și gândite să ofere o industrie sustenabilă a cultivării cafelei care să respecte atât mediul înconjurător, cât și oamenii care activează în domeniu.

Moka Solar este o instalație alimentată cu energie solară și este o reprezentare a întregului crez Lavazza în procese sustenabile, fiind centrul și sufletul cafenelei din Expo Dubai 2020. Instalația a fost creată pornind de la principiile economiei circulare, metoda de preparare a aparatului Moka Solar neavând emisii de CO2, care contribuie la schimbările climatice, și încălzind doar apa de care e nevoie, evitând astfel risipa.
Procesul de producție este o demonstrație a unui cerc care combină elemente naturale cu cele artificiale, marcând potențialul reutilizării fiecărei componente și subliniind importanța transparenței în lanțul aprovizionării. Tot în contextul economiei circulare, blatul de lucru este făcut din resturi de cafea și boabe, pe o suprafață tactilă de eco-rășină.

Blend for Better: un viitor cu rădăcini adânci

Parteneriatul Lavazza cu Comisia care s-a ocupat de prezența Italiei la Expo Dubai 2020 continuă linia strategică de business și de sustenabilitate trasată de Lavazza Group, care se integrează în operațiile și procesele de business, dar se regăsește și în implementările asociației non-profit, Fundația Giuseppe e Pericle Lavazza.

“Cafeaua este un produs al Pământului”, menționează Carlo Colpo, Director de Comunicare și Marketing & Director Brand home din cadrul Lavazza Group, “iar brand-ul nostru este în strânsă legătură cu natura și cu misiunea de a proteja planeta. Sustenabilitatea și proiectele de CSR au fost pioni centrali în proiectele noastre de mulți ani și acum vrem să continuăm călătoria pe care am început-o cu mult timp în urmă. Este o poveste pe care azi o spunem prin Blend for Better, o platformă de comunicare care înglobează implicarea și dedicarea noastră și prezintă puterea pe care o are Lavazza de a genera valori importante pentru societare, pentru oameni și pentru mediu”.

Blend for Better provine din valorile de brand Lavazza, acele valori care inspiră și contribuie la dezvoltarea proiectelor, proceselor și operațiunilor care conduc la producția responsabilă a unei cafele de o calitate excelentă. Întreaga misiune de brand este construită și cu scopul de a atinge rezoluțiile setate de brand în Agenda pentru 2030 a Națiunilor Unite privind Obiectivele de Dezvoltare Sustenabilă.

“Acesta este motivul pentru care am dezvoltat un program structurat pe 4 domenii de activitate: Ai grijă de mediul înconjurător; Pornește un cerc etic; Deschide oportunități; Educă-te pentru schimbare. Aceste alegeri definesc întreaga naostră filozofie și concretizează dorința noastră de a juca un rol în viețile oamenilor, de a contribui la crearea unei lumi mai bune, de a fi parteneri în mecansimul care generează vizibilitate și participare”, a concluzionat Colpo.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Parfumuri versatile potrivite și pe timp de iarnă

În timpul vacanței de iarnă, am folosit două parfumuri extrem de versatile și le-am găsit potrivite și pentru anotimpul rece. Câteva pufuri și m-am îndrăgostit de aceste parfumuri care, după ce... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot