Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali 20% reducere la toată gama de cozonaci artizanali

Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște și pregătește un festival culinar prin care aduce bucuria sărbătorilor la ușa clienților săi. Supermarketul a pregătit produse deosebite, de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri speciale: carne proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana, drob pregătit cu măiestrie de Sempre Sano și Tanti Maria, cozonaci pufoși și pască deosebit de cremoasă de la artizani locali precum Pain Plaisir, Zexe sau Atelierul de Tarte.

Pentru oferta de Paște, supermarketul online a pregătit reduceri speciale, de 20% la toată gama de cozonaci artizanali, iar SezaMicii, creați special pentru Sezamo de către Carmangeria Ozana, vor fi oferiți cu o reducere de 50%.

Carnea proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana va fi disponibilă, alături de drobul de la Sempre Sano și Tanti Maria, iar ouăle fierte și vopsite auriu, de către maeștrii austrieci, după o procedură specială, vor înfrumuseța orice masă festivă.

Pentru un plus de savoare și vitamine, Sezamo livrează fructe și legume proaspete de la fermele partenere, precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe și Ferma Lolita, în mai puțin de 6 ore de la recoltare. Toate produsele dedicate sărbătorilor pascale sunt prezentate în catalogul de Paște al supermarketului.

Campania de Paște se va desfășura pe tot parcursul acestei săptămâni, oferind clienților suficient timp pentru a profita de toate ofertele minunate pregătite de Sezamo.

Programul de Paște va fi următorul: în Joia și Vinerea Mare, Sezamo va funcționa după programul normal, sâmbătă, 4 mai,  va livra între orele 6:00 și 20:00, duminică, în prima zi de Paște va fi închis, iar programul se va relua luni, 6 mai, între orele 14:00 și 22:00. Începând de marți, 7 mai, Sezamo își va relua activitatea la program normal.

„Suntem încântați să aducem bucuria și tradițiile pascale direct în casele clienților noștri prin intermediul festivalului nostru culinar de Paște. Colaborarea cu artizani locali și parteneri de încredere ne permite să oferim produse proaspete și de calitate, care să îmbogățească experiența gastronomică a fiecărui client Sezamo. În plus, anul acesta ne-am asigurat că produsele noastre ajung și la cei mai puțin norocoși, astfel că pe lângă asociațiile cu care colaborăm pe parcursul anului, am încheiat și un parteneriat cu o asociație care pregătește mese speciale de sărbători pentru nevoiași”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Sezamo a donat produse lactate, ouă și produse vegane în valoare de 30.000 de euro către Asociația BLACK SEA FooDignity înființată de Chef Adi Hădean. Astfel, prin intermediul celui mai mare program al asociației, SocialFood, Chef Hădean și echipa sa vor putea sprijini persoane vulnerabile, cu mese calde și donații în produse, în perioada sărbătorilor.

Recent, supermarketul online a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să achiziționeze toate ingredientele necesare preparării rețetelor, cu doar câteva clickuri. Platforma conține peste 100 de rețete și este constant actualizată cu noi idei culinare.

În plus, clienții care comandă de minimum 200 de lei până pe data de 2 mai pot câștiga un ajutor în bucătărie care să îi susțină la prepararea delicioaselor rețete, o friteuză cu aer cald Easy Fry&Grill 2 în 1 de la Tefal, cu 8 programe automate, temperatură ajustabilă de la 80°C la 200°C, aparat 2 în 1 pentru gătire cu aer cald sau grătar și rețete digitale integrate pentru extra inspirație.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 200 de lei, pentru primele 4 comenzi, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop.

Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe