Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
Ce gust are vara? O întrebare simplă, dar la care nu putem răspunde fără să facem întâi o călătorie în trecut, în anii copilăriei fiecăruia dintre noi. O întrebare pe care Digitas România și PENNY au lansat-o comunității retailer-ului, pentru a afla care sunt felurile de mâncare preferate în copilărie, care le trezesc românilor cele mai multe amintiri. Și cum pot fi ele readuse în prezent.
Pornind de la răspunsurile primite în comentarii, Digitas și PENNY și-au propus să reinterpreteze rețetele culinare de altădată în preparate memorabile, pregătite cu produsele 3RO de la Hanul Boieresc.
Totul, cu ajutorul renumitului Chef Alex Petricean care s-a lăsat inspirat de amintirile oamenilor și a reinterpretat rețetele menționate de aceștia.
A rezultat, astfel, o nouă serie ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste” - cinci episoade proaspete, dezvoltate pentru mediul digital și - cel mai important - încărcate de nostalgie și inspirație.
,,Pe lângă faptul că ne face zilele mai frumoase (aviz gurmanzilor), gustul mai are o super putere: de a evoca amintiri de demult, acel gen de amintiri care te iau pe nepregătite și te transportă instantaneu înapoi în copilărie, la un orez cu lapte sau o tocăniță pregătite de bunica. În noua serie din Memoria gustului de vară – Rețete de poveste, am vrut să punem lumina tocmai pe aceste amintiri din jurul meselor pe care, sub o formă sau alta, le avem cu toții. Și nu puteam face mai bine asta decât lăsându-ne inspirați chiar de către poveștile oamenilor de pe Internet”, a explicat Lorena Morea, Copywriter, Digitas România.
“Ajunsă la cea de-a patra ediție, campania Memoria gustului de vară a devenit un reper important în calendarul de comunicare a mărcii proprii Hanul Boieresc. După ce în edițiile anterioare chef Alex Petricean a călătorit prin diferite locuri din țară, în compania unor ghizi locali, a gătit în natură și a prezentat diverse tehnici tradiționale de gătit cu foc, în acest an ne-am dorit să explorăm o nouă direcție. Astfel, a luat naștere Memoria Gustului de vară – Rețete cu poveste, o interpretare a rețetelor din copilărie, care să readucă în casele românilor preparate simple, dar pline de emoție, cu un strop de creativitate”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, PENNY | REWE România.
Campania a beneficiat de un mix de tactici de comunicare bine structurat, incluzând colaborări cu influenceri din zona de cooking, care au contribuit la promovarea mesajului autentic și emoțional.
Ei au creat materiale foto și video prin care au împărtășit propriile amintiri legate de un preparat tradițional și au pregătit câte o rețetă cu produse Hanul Boieresc, inspirându-se din seria de episoade.
Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie PENNY, reunește peste 200 de produse 100% românești, de origine locală, ca parte a angajamentului retailerului de a susține pe termen lung producătorii români.
Definită prin calitate și varietate, gama propune produse specifice bucătăriei locale, fie că ne referim la ingrediente pentru preparate de zi cu zi sau pentru ocazii speciale.
Autor: BoncafeStyle