Cele mai noi articole din categoria Casa

 1 2 3 >  Ultima ›

Parfum pentru textile – colecție nouă!

În aer se simte ceva minunat. Un parfum natural, fresh, care-ți luminează ziua și umple de căldură și bucurie fiecare clipă. Descoperă magia din ploaia de prospețime...

Îmbrățișând fiecare element al existenței noastre, ambianța plăcută din casă dă tonul unui întreg stil de viață - cald, rafinat și primitor.

“Smart Standard”, noua promisiune Xella RO pentru brandul Macon

Xella RO, liderul pieței locale de materiale de construcții și principalul producător de BCA din România, a finalizat procesul de rebranding pentru brandul de beton celular autoclavizat Macon. Noua identitate reflectă individualitatea brandului pe piața din România și exprimă calitate accesibilă tuturor, eficiență și rapiditate.

Procesul de rebranding al BCA Macon a presupus o clarificare strategică a arhitecturii de brand și o revitalizare a identității vizuale pornind de la trendurile și alinierea la valorile Xella. Rebrandingul a facilitat trecerea de la un brand de companie

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicarepentru MACON, standardul pieței românești de BCA

Cum faci din zidărie un subiect de conversație? Saatchi & Saatchi + The Geeks dau răspunsul în noua lor campanie pentru BCA MACON, la baza căreia stau un insight puternic – faza de șantier pune la grea încercare orice cuplu – și o soluție creativă disruptive – un meșterapeut care îi ajută să treacă mai ușor prin faza de șantier și să-și construiască solid și casa, și relația.

Se dă un brief ambițios: o campanie de awareness pentru BCA MACON, pentru oamenii care au în plan să-și construiască o casă, prin care să le facem cunoscute cele mai bune

Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO

Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid DERO, realizat din plastic reciclat și 100% reciclabil. Această inițiativă face parte din programul Unilever Clean Future, lansat în 2020 și dezvoltat de divizia Home Care a companiei, menit să aducă o schimbare fundamentală în realizarea unora dintre cele mai cunoscute produse de curățenie din lume, atât în ceea ce privește procesul de producție a acestora, cât și procesul de ambalare.

Clean Future se concentrează pe c

Servicii all inclusive pentru pasionații de amenajări interioare

Mult mai mult decât un simplu showroom de mobilă, Casa Magică Design este locul în care oricine se poate simţi cu adevărat special. Autenticitatea și eleganţa sunt caracteristicile conceptului de inspirație occidentală, iar fiecare pasionat de amenajări interioare poate descoperi articole destinate visului său. Atât pe site-ul www.casamagica.ro, cât și în showroomuri sunt disponibile opțiuni ce poartă semnătura unor branduri celebre în design-ul internațional.

Înființată în 1995, Casa Magică Design a legat prietenii și a adunat experiențe de

Lavoarul KUMA - piesa centrală a spațiilor de baie și pe vasele de croazieră

Atitudinea inovatoare, marcată de un stil grafic curat și liniar, care comunică cu un gust precis definit și detalii esențiale, este elementul comun al conceptelor KUMA. Proiectele care integrează aceste concepte au potențialul de a satisface fiecare nevoie funcțională și estetică a vieții de zi cu zi, în zonele de baie, bucătărie sau de primire, atât în spațiile rezidențiale, cât și în cele publice sau de ospitalitate.

KUMA este furnizor agreat și pentru unul dintre cei mai importanți jucători internaționali în construcția de nave de croazieră pentru ca

Creează ușor spații noi la tine acasă cu pereții modulari Alara de la Brico Dépôt

Brico Dépôt a dezvoltat sistemul inovator de pereți modulari Alara, conceput special pentru a maximiza spațiul din locuința noastră.

Nu de puține ori, spațiul din casă poate părea insuficient, mai ales când fiecare membru al familiei are o activitate diferită de făcut, fie că lucrăm sau învățăm încă de acasă, sau pur și simplu avem nevoie de o zonă în care să ne relaxăm.

Ce dotări trebuie să includă o casă la cheie pe timp de pandemie?

Criza curentă generată de pandemia de COVID-19 îi determină pe mulți dintre români să se gândească de două ori înainte de a achiziționa o nouă locuință. Însă specialiștii spun că perioada este propice, deoarece există pe piață multe oportunități de finanțare ori reduceri de preț. De asemenea, trendul de #WFH (work from home) va continua și în acest an, dar și după ce lumea se va obișnui cu noua normalitate, iar apartamentul va căpăta o dublă utilizare: loc de relaxare și birou. Amenajările interioare joacă în acest caz un rol important pentru că spațiu

Vânzările produselor de curățenie din portofoliul Farmec se dublează înaintea Sărbătorilor de Paște față de restul anului

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște și Crăciun o dublare a vânzărilor față de restul anului. Cele mai căutate produse de curățenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piață), Nufăr Scos Pete,  Nufăr Baie,  Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte și Triumf Cuptoare.

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creș

Beko integrează Inteligența Artificială

Beko, lider al pieței europene de electrocasnice, a integrat puterea Inteligenței Artificiale și frumusețea captivantă a naturii, în cel mai nou spot video al său. Denumit „Connections”, clipul video aduce în prim plan conexiunea oamenilor cu natura, dar și nevoia de a dezvolta inițiative concrete de sustenabilitate, menite să ajute la crearea unui mediu înconjurător mai curat și mai sănătos.

Spotul video vine să consolideze angajamentul Beko față de sustenabilitate, făcând referire la măsurile concrete derulate de companie cu scopul de a contribui la un


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

7 zile de vis cu Malta Travel (part I)

Mă tot gândesc ce să vă împărtășesc mai întâi din info trip-ul la care am participat de curând, prin bunăvoința Malta Travel (www.malta.ro).

Cred că voi reveni cu încă un articol, pe

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot