Cele mai noi articole din categoria Evenimente

 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

Vedetele susțin protejarea planetei folosind produse de înfrumusețare curate

Influenceri și vedete cunoscute din showbiz s-au alăturat inițiativei Top Line de a susține utilizarea de produse de înfrumusețare cu formule curate, ce protejează mediul înconjurător. Amalia Enache, Teodora Tompea, Alexandra Ungureanu, Albertina Ionescu, Andreea Bălan, Dana Săvuică, Octavia Geamănu, Irina Gologan au participat la deschiderea evenimentului anual Top Line Green Friday, unde au aflat mai multe informații despre ce înseamnă frumusețea sustenabilă și s-au bucurat de ofertele speciale la produsele lor preferate.

Timp de 10 zile, între 7 și 16 iunie, toat

Vedetele au descoperit, în premieră în România, noul ulei tratament pentru păr, Moroccanoil Purple

Vedete de top, stiliști și influenceri cunoscuți au descoperit, în premieră în România, noul ulei tratament pentru păr, Moroccanoil Purple, precum și noile nuanțe de colorare Moroccanoil Color Calipso Grey Violets. Evenimentul de lansare a avut loc în cadrul salonului Cristi Pascu Exclusive, locația beneficiind recent de o reamenajare spectaculoasă.

Peste 100 de invitați au asistat la o demonstrație de hairstyling a celebrului Michel Baltazar, Moroccanoil International Artist, și la o defilare de coafuri în trend folosind produsele de hairstyling Moroccanoil.

Doctor Cezar lansează turneul național

Evenimentele susținute de Doctorul Cezar vor acoperi subiecte precum prevenția bolilor, nutriția sănătoasă sau importanța activității fizice în menținerea unei stări optime de sănătate și vor avea loc pe parcursul lunii iunie 2024.

Participanții la conferințe vor fi familiarizați cu principiile generale despre nutriție, sport, sănătatea inimii și a minții, iar în cadrul workshop-urilor vor putea adresa întrebări și vor primi recomandări personalizate într-un cadru mai restrâns.

The Beauty Hub își redeschide porțile la Băneasa Shopping City în perioada 30 mai – 2 iunie

În perioada 30 mai – 2 iunie are loc cea de-a 5-a ediție The Beauty Hub, conceptul care reunește noutățile și premierele celor mai iubite branduri de skincare, make-up și parfumerie din Băneasa Shopping City, locul care îți pune la dispoziție un mix unic de produse și servicii din domeniul frumuseții și îngrijirii.

Timp de 4 zile, clienții sunt așteptati la cumpărături, pentru a îsi reînnoi sau completa trusa de make-up & skincare și pentru a se bucura de multitudinea de surprize pregătite de brandurile preferate.

Grupul City Grill, lider în ospitalitate, la 20 de ani pe piață: ce vor clienții de la restaurante

Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, aniversează 20 ani de activitate în domeniul ospitalității în România. Pe parcursul celor două decenii, grupul a demonstrat un angajament constant față de calitate, inovație și satisfacția clienților, devenind un lider de necontestat în domeniul său. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinațiile de top ale bucureștenilor și nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienți.

Grupul City Grill a pornit în 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din

Concursuri și distracție pentru cei mici de Ziua Copilului, la 1uniFEST în Parcul Al. I. Cuza

Sâmbătă, 1 iunie, de Ziua Internațională a Copilului, toți copiii din București și nu numai, sunt invitați în Parcul Al. I. Cuza (IOR) la o porție de distracție și acțiune pentru cei mici în organizarea Itsy Bitsy cu sprijinul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume. Concentrația maximă de veselie și activitățile cele mai interesante le găsiți în zona delimitată de Foișor și terenul pentru câini de pe latura cu Strada Baba Novac.

Nestlé a pregătit pentru copiii mici și mari multe distracții, produse și premii vesele, î

TUYA deschide sezonul de vară 2024 în Herăstrau cu DJ de la Café Anatolia

După curajoasa deschidere din 2021 în plină pandemie, ce a presupus o investiţie de 3 milioane de euro, urmată în 2022 de extinderea brandului internaţional pe însorita insulă Mykonos, Tuya are o strategie de consolidare a poziţiei sale proeminente în zona de high-end horeca.

Deschiderea celui de-al treilea sezon de vară pe terasa Tuya Bucureşti, o gradină idilică cu vedere deschisă spre lacul Herăstrau, a marcat lansarea noului meniu de vară acompaniat de selecţia de vinuri spumante de la Carassia, pe fundalul DJ-ilor invitaţi de la Cafe Anatolia: Billy Esteban şi

Palatul Parlamentului a fost iluminat oranj pe 26 mai pentru a marca Ziua Sindromului Prader-Willi

În seara zilei de 26 mai, Palatul Parlamentului a fost iluminat oranj, alăturându-se astfel inițiativei globale de a marca Ziua Sindromului Prader-Willi și de a susține luna conștientizării acestui sindrom.

Această acțiune simbolică are scopul de a atrage atenția asupra Sindromului Prader-Willi, o afecțiune genetică rară, și de a încuraja sprijinul și înțelegerea față de persoanele afectate de acest sindrom.

Alavis, brandul campionilor este prezent și în țara noastră

Brandul de suplimente veterinare ALAVIS s-a lansat pe piața românească cu o gamă de produse care acoperă cele mai diverse nevoi ale patrupedelor: câini, pisici și cabaline. Evenimentul de lansare a reunit specialiști din medicina veterinară, crescatori de exemplare canine de elită din diverse rase, presă, influenceri și iubitori de animale care s-au bucurat de demonstrațiile cu cai ale lui Denis Ștefan, ambasador al brandului ALAVIS, și de exercițiul de dresaj realizat de Alexandru Davidescu, dresor canin cu experiență îndelungată, alături de calul Ardo și câinele

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de comunicare menită să readucă în conștiința iubitorilor de gust și de mâncare spectaculoasă ingredientele esențiale ale mărcii Flavours, și dezvăluie, cu această ocazie, cele mai provocatoare experiențe gastronomice pe care le-a oferit clienților săi de-a lungul timpului.

Poziționându-se de la bun început pe piață ca fiind o „altfel de companie de catering”, Flavours s-a remarcat între toți ceilalți competitori prin curaju


 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe