Cele mai noi articole din categoria Beauty News
‹ Prima < 5 6 7 8 9 > Ultima ›Vanilla Pumpkin - răsfățul toamnei pe care trebuie să-l încerci neapărat!
Toamna aduce odată cu ea și un sentiment de confort și o dorință de relaxare molipsitoare. Astfel, The Body Shop aduce în prim-plan o gamă pe care toată lumea o iubește, în ton cu atmosfera relaxantă - Vanilla Pumpkin.
În ton cu sezonul, această colecție îmbină perfect fiecare aromă și parfum al anotimpului cu scopul de a crea o serie de produse care sunt sinonime cu o stare de răsfăț pură.
Noul Calendar ADVENT 2023 de la SABON
Trăiește ora magică a minunilor ascunse și a comorilor surprinzătoare din Calendar ADVENT 2023
Târziu în noapte, când răsar stelele și luna veghează de sus, pe un tărâm deopotrivă straniu și familiar, un orologiu vechi bate ora 13 și uși ascunse se deschid, purtându-te către un loc plin de mister, care se arată doar sub razele lunii...
Răsfață-te regește în clubul Royal Passport Sabon!
E biletul tău de acces la spectacolul celor mai atractive oferte și beneficii. Iată de ce merită să-ți faci chiar acum un card de fidelitate Sabon!
Ai auzit, probabil, de cardul Royal Passport, l-ai văzut lăudat și promovat în comunicările noastre, dar încă nu ești convinsă de motivele pentru care ai deține și tu unul?
Uriage lansează Depiderm - un nou aliat pentru o piele luminoasă și sănătoasă
În căutarea unei frumuseți naturale și a unei pielii sănătoase, cu tot mai multe femei dornice să-și îmbunătățească aspectul tenului, Laboratoarele Dermatologice Uriage aduc o inovație semnificativă în lupta împotriva petelor pigmentare. Depiderm, un serum booster cu formula sa revoluționară numită "mela technology" oferă luminozitate și uniformitate tenului.
Cum apare pigmentarea?
L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up
În 2022, L’Oréal Paris a lansat în România programul Stand Up împotriva hărțuirii stradale, o inițiativă cu o implicare socială de amploare și cu un obiectiv major de creștere a gradului de conștientizare și educare privind hărțuirea în spațiile publice.
De la lansarea la nivel local a programului în luna noiembrie, și până în luna iulie a acestui an, 5.300 de persoane au reușit să parcurgă acest training, facilitat de către Centrul FILIA, în școli și universități, iar 7.800 de persoane au beneficiat de training în fo
AVON lansează Far Away Beyond The Moon, un parfum inspirat din puterea lunii
AVON lansează noul parfum din gama Far Away – Far Away Beyond The Moon. Parfumul este inspirat din puterea lunii și strălucirea delicată a florii Belle de Nuit, o emblemă nocturnă ce înflorește în toată splendoarea sub lumina lunii.
Parfumul emană atât subtilitate, cât și o învăluire cremoasă, dar remarcabil de captivantă. Nota distinctivă Belle de Nuit a fost obținută în mod sustenabil, prin tehnologia headspace, fără a necesita recoltarea florilor, pentru a păstra neschimbat mediul lor natural de dezvoltare, în insula hawaiiană Kauai.
Noua Famille Bio cu extract de Măr Bio de la Yves Rocher
Yves Rocher a lansat gama de îngrijire FAMILLE BIO, cu extract concentrat de Măr Bio, un fruct foarte îndrăgit, cu proprietăți benefice pentru piele. Hidratante, protectoare, delicat parfumate, din ingrediente Bio, produsele de îngrijire din noua gamă sunt ideale pentru toată familia. Se potrivesc tuturor membrilor acesteia, inclusiv celor cu pielea sensibilă și copiilor cu vârsta peste 3 ani.
Pentru realizarea lor, specialiștii Yves Rocher au folosit mere cultivate bio, recoltate în lunile septembrie-noiembrie din livezi aflate în Bretania, locul de na
Summer Sale cu discounturi și alte surprize frumoase la Sabon!
Vara încă ne răsfață cu soare stralucitor și ape racoroase, iar noi sperăm să-ți completezi bucuria estivală cu un joc vesel al reducerilor-surpriză!
Intră acum pe sabon.ro, învârte umbreluța fermecată și descoperă ce beneficiu ai câștigat! Te așteaptă premii în vouchere cu discount și alte surprize plăcute care-ți vor face cumpărăturile de vară și mai fericite!
L’Oréal Groupe anunță o creștere de 12% a vânzărilor în primul semestru al anului 2023
L’Oréal Groupe anunță vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent, cu performanțe solide în Europa, Statele Unite și China.
L'Oréal și-a depășit aștepările, înregistrând performanțe remarcabile în țări cheie precum Germania, Austria, Elveția, Franța și Anglia, precum și în țări dinamice precum Polonia, Turcia și țările nordice. În e-commerce, s-a înregistrat o creștere semnificativ
Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce
Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovațiilor digitale în marketing și e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duță, care își asumă rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.
Cu o experiență de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal Rom&acir
‹ Prima < 5 6 7 8 9 > Ultima ›