Cele mai noi articole din categoria Luxury

‹ Prima  < 13 14 15

Poşete Vivian Alexander

Paştele este sărbătoarea primăverii, când natura se retrezeşte la viaţă, aducând cu ea prospeţime, culoare şi căldură.

Poşetele Vivian Alexander marchează sosirea primăverii prin designul unic în formă de ou de Paşte, în special prin modelul “Easter Egg Purse” care surprinde latura capricioasă a acestui anotimp.   Au fost alese culori pastelate pe fundal alb acoperit cu perle, iar lanţul şi accesoriile aplicate sunt din aur de 18K.   Un alt model fermecător este “Easter Parade Pink Mini Purse” care poate fi un frumos cadou pen

Revista Kohl îmbrăcată în aur şi diamante

Preţurile revistelor urcă tot timpul, dar acesta e excesiv de ridicat, având în vedere că e vorba de o revistă pentru femei îmbrăcată în aur şi diamante.   O versiune a revistei de stil Kohl, astfel îmbrăcată, va fi scoasă la licitaţie în scopuri caritabile în octombrie, şi se aşteaptă să aducă peste 10.000$. ITP Lifestyle, editorul revistei Kohl, a făcut un parteneriat cu Damas, o bijuterie din EAU, pentru a crea o copertă unică, cu 622 diamante.   Revista va fi licitată pentru Rashid Pediatric Therapy Center din Dubai. (sursa: lu

Madonna în campanie de primavară–vară pentru Louis Vuitton

Nonconformism marca Madonna, haine şi accesorii de lux semnate Louis Vuitton: noua campanie din care ni s-au oferit, în preview, două imagini,a creat, deja, o grămadă de controverse: ba că expresia fotografică e prea agresivă, chiar şi pentru trăznita Madonna, ceea ce ar dăuna imaginii elegante a brandului, ba că pozele au fost prelucrate abuziv în Photoshop şi nimeni nu mai crede, azi, într-o Madonnă fără riduri de expresie.

Cel mai scump iPhone

Criza economică afectează întreaga lume sau nici vorbă de aşa ceva?   În plină perioadă de concedieri, apare la vânzare cel mai scump telefon.   Este vorba de un iPhone, dar meritul nu este al Apple, ci al unui bijutier austriac, Peter Aloisson.   iPhone 3G Kings Button are în componenţa sa 138 de diamante şi este suflat în aur de 18 carate.   Butonul central este un diamant pur de 6,6 karate.   Meniul telefonului este unul obişnuit, dar diamantele şi aurul îl fac să valoreze o avere.   Bineînţeles, sunt a

Produse de lux exclusiviste

Piaţa produselor de lux, în ciuda crizei financiare care a debutat anul trecut, a cunoscut o continuă dezvoltare. De exemplu, Gucci şi-a majorat cifra de afaceri până la 6,8% în ultimele nouă luni ale anului 2008, comparativ cu perioada similară din 2007.

Revista americană Forbes a întocmit un top al celor mai scumpe obiecte preferate de oamenii de afaceri. Pe primul loc, la un preţ de 6800 dolari, se afla ceasul Ernst Benz, cu un design marca John Varvatos, din ediţia limitată „ChronoScope”. Cadranul, cu aspect patinat, este disponibil în două nu

Ce-a de-a 20-a aniversare Armani Eyewear

Pentru cea de-a 20 a aniversare, Armani Eyewear a lansat exclusiv pentru acest eveniment o ediţie limitată de 1000 de ochelari de soare purtậnd  inscripţia „Anniversary Edition”.   Fiecare pereche de ochelari de aniversare va purta o inscripţie şi în interiorul ramelor: „LTD Edition 0001/1000”.   Cu toate acestea, tot nu înţeleg de ce ar trebui să plătească cineva 1000 de dolari pentru o singură pereche de ochelari de soare, pentru cea de-a 20-a aniversare a ochelarilor Giorgio Armani? Mai ales că au lentile rotunjite galben-verzui


‹ Prima  < 13 14 15

Blogurile BonCafe