Lansarea Maison Olfactif și Beautyceutic, 1 februarie, Băneasa Shopping City
Maison Olfactif si Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie si skincare inovativ, isi deschide primul magazin pe 1 februarie 2024 in Baneasa Shopping City, etajul 1, zona cinema si magazine sport.
Evenimentul de lansare a reunit comunitatea iubitorilor de parfum, vedete si influenceri relevanti in zona de parfumerie. Cele doua branduri aduc clientilor o experienta olfactiva la superlativ si o linie de skincare de noua generatie.
Productia acestora se desfasoara dupa norme GMP Farmaceutice, sub standarde de cea mai inalta calitate ISO 9001 si ISO 22716.
Maison Olfactif, emotie si lux selectiv pentru pasionatii de parfumerie
Maison Olfactif este un concept total nou si e se poate incadra cu lejeritate in zona parfumeriei de lux si pe piata din Romania, dar si din Europa. Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu totul aparte si buchete olfactive unice. Acestea se remarca prin faptul ca sunt macerate timp de peste 6 luni in mediu cu temperatura si lumina monitorizate constant.
Cele 3 categorii au si denumiri sugestive: "Les phéromonaux”, "Les émotionnels” si "Les suprêmes”. Fiecare categorie duce explorarea individuala olfactiva in zone diferite de trairi ale celor ce iubesc parfumurile si care cauta luxul selectiv in toate aspectele vietii lor.
Mai mult decat atat, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic si induce starea provocata de buchetul olfactiv.
„Les phéromonaux” au in componenta molecula patentata numita „Hedione” cu calitati de influentare a starii de spirit demonstrate clinc prin studii ce au aratat ca provoacă un răspuns diferențiat într-o regiune hipotalamică care este asociată cu eliberarea hormonală : Referinta: rezultatele obținute de I Wallrabenstein în studiul publicat în „NeuroImage” (Sursa: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25797832/).
Cele 5 parfumuri trec experienta olfactiva printr-un registru emotional, dar si artistic, purtand imaginatia celui ce poarta aceste parfumuri prin zone ale picturii clasice sau prin simboluri ale literaturii considerate candva interzisa, dar si prin trairi intime secrete si captivante.
"Amor sacro, amor profano” ce reuneste note calde de iasomie, scorțișoară, căpșună, coacăz:
"Dress code: naked” ce reuneste note fresh de lămâie, mandarină verde, bergamotă, patchouli;
"Rendez-vous avec le diable” cu note unice de vanilie, miere, iris;
"Ménage à trois” reuneste note dulci de iasomie, bergamotă, tuberoză ;
"Bad boy meets his angel” ce reuneste note unice de fum, șofran, cardamon, labdan.
"Les émotionnels” sunt extracte de parfum care prin forta ingredientelor augmenteaza trairile si emotiile purtatorului sau purtatoarei.
Cele 5 parfumuri par sa treaca printr-un registru olfactiv pretios un scenariu de scene personale ce ne-au trecut cu siguranta vreodata prin minte si pe care poate nu le-am exprimat.
"Sin after dark: the revenge” cu note de violetă, iris, prună, iasomie, zambilă;
"Crazy for you: the obsession” cu note de lămâie, grapefruit, clementină, bergamotă.
"Money can't buy love: the crush” cu note de frezie, prună, lămâie.
"Fatal Dose: the happiness” cu note de cireșe confiate, lămâie, piper roz.
"Toxic Touch: the dependence” cu note de violetă, iris, lămâie, portocală roșie.
"Les suprêmes” este categoria de parfumuri ce au in compozitie, pe langa absoluturi si extracte rare, particule aur de 24K care are calitatea de a magnetiza ingredientele si de a le da o remanenta si o valoare incomensurabila.
Cele 5 parfumuri sunt fatete ale luxului absolut sau ale trairilor ce te consuma maxim emotional.
"Adulther” cu note de scorțișoară, iasomie, lemn dulce.
"Last night in Dubai” cu note de vanilie, ambra si labdan.
"Escentric gold” cu note de Rose de Mai, vanilie, iris, patchouli.
"Original sin” cu note de șofran, vanilie, scorțișoară .
"Royal blood” cu note de piper roz, cardamon, iris.
Beautyceutic, inovatia ultima in skincare
Lansat inca de anul trecut in U.K. si primit exceptional de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de skincare. Acesta are la baza un concept unic aducand pe piata din Romania, anume conceptul de cosmeceutice. Astfel, brandul pune consumatorul pe primul loc și ii oferă libertatea si expertiza de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.
Este un brand ce se adreseaza pasionatilor de skincare si care sunt in cautarea personalizarii produselor in regim impecabil de calitate.
Beautyceutic reunește 2 tipuri de produse: 6 formule fundamentale formulate cu active premium si testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, ser, ser pentru ochi, ulei, crema) și formule pure, concentrate (Beautyceutice) care targheteza tintit diferite nevoi ale pielii (estompare imperfecțiuni acneice, riduri, pete pigmentare, cearcăne,deshidratare etc.).
Pentru a va crea propria formula este suficient sa adăugați doar 1 picătura din Beautyceutic-ul ales la fiecare 3 pompite de formula fundamentala.
Atât produsele de skincare, cât și parfumurile se încadrează în cele mai înalte standarde internaționale de calitare, brand-ul fiind orientat către o experiență premium a clientului.
Fiecare client ce va experimenta extractele de parfum Maison Olfactif sau isi va rasfata tenul cu Beautyceutic va intelege ce inseamna luxul in cele mai mici detalii.
Magazinul ramane deschis publicului larg de luni pana duminica, 10:00-22:00 si ofera o zona cu totul speciala de testat parfumurile.
Preturile pornesc de la 110 lei pentru parfumurile de tip travel, 10 ml si ajung pana la maxim 690 lei pentru parfumul Adulther format 50 ml, parfum ce a urcat rapid in topul de preferinte si vanzare.
Autor: BoncafeStyle