PENNY sărbătorește 400 de magazine în România
PENNY România atinge pramagazinegul de 400 de magazine în România. Acest moment marchează o etapă importantă în strategia companiei de extindere și consolidare pe piața locală. Rețeaua se extinde constant pentru a oferi clienților o experiență modernă la cumpărături și produse adaptate nevoilor comunităților din întreaga țară.
Rețeaua PENNY se bazează pe proximitate, calitate și sustenabilitate. Fiecare magazin nou reprezintă o investiție directă în comunitățile locale și o adaptare la nevoile consumatorilor. Sustenabilitatea rămâne un pilon central al dezvoltării.
Compania a echipat 100 de magazine cu stații de încărcare pentru vehicule electrice și alte 100 cu panouri fotovoltaice care contribuie la reducerea impactului asupra mediului. De asemenea, rețeaua cuprinde peste 200 de măcelării, dintre care 10 proprii, ce sprijină economia locală și aduc în prim-plan produse de calitate. PENNY își propune extinderea acestei rețele la 375 de măcelării până în 2029.
„Deschiderea celui de-al 400-lea magazin reprezintă un pas important în strategia noastră de dezvoltare pe piața din România. Acest succes reflectă efortul unei echipe de peste 7.000 de colegi care împărtășesc valori comune și care contribuie la îmbunătățirea constantă a experienței clienților noștri. Continuăm să investim în dezvoltarea profesională a echipei, în susținerea comunităților locale și în soluții sustenabile, cu obiectivul de a atinge neutralitatea climatică până în 2040. Prin fiecare magazin nou deschis, dorim să aducem valoare comunităților și să construim un viitor mai bun pentru toți,” a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.
“România este o piață strategică importantă pentru noi, iar PENNY România contribuie semnificativ la succesul Grupului REWE de ani de zile. Avem investiții mai mari în România decât în oricare altă țară,” a spus Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG.
Noile magazine deschise contribuie la diversificarea ofertei și la accesibilitatea produselor în mai multe regiuni ale țării.
Magazine deschise din 27 noiembrie:
•Ipotești, județul Suceava: Str. Mihai Viteazu nr. 135, suprafață de vânzare de 867,70 mp, 96 de locuri de parcare, L-S: 7:30 - 21:00; Duminică: 08:00 - 19:00.
• Buzău: Str. Drăgăicii nr. 7, suprafață de vânzare de 836,30 mp, 81 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 20:00.
• Voinesti, județul Dâmbovița: Str. Principală nr. 128, suprafață de vânzare de 862,60 mp, 95 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 20:00.
• Podu Turcului, județul Bacău: Str. Tudor Vladimirescu nr. 72, suprafață de vânzare de 876,27 mp, 99 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 - 21:00; Duminică: 08:00 - 19:00.
• Mihăilești, județul Giurgiu: Calea București nr. 316, suprafață de vânzare de 875,46 mp, 80 de locuri de parcare (inclusiv 3 pentru persoane cu dizabilități și 2 pentru încărcare electrică), program L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 21:00.
Magazine deschise din 29 noiembrie:
• Miercurea Sibiului, județul Sibiu: Str. Victoriei nr. 36, suprafață de vânzare de 859,40 mp, 103 de locuri de parcare, program: L-S: 7:30 - 21:00; Duminică: 08:00 - 19:00.
• Țăndărei, județul Ialomița: Str. Orhideelor nr. 2, suprafață de vânzare de 857,30 mp, 119 locuri de parcare, , program L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 20:00.
• Anina, județul Caraș-Severin: Str. Horea nr. 1, suprafață de vânzare de 862,00 mp, 51 de locuri de parcare, program: L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 20:00.
• Berceni, județul Ilfov: Bld. 1 Mai nr. 68, suprafață de vânzare de 873,38 mp, 68 de locuri de parcare (inclusiv 3 pentru persoane cu dizabilități și 3 pentru încărcare electrică), program: L-S: 7:30 - 22:00; Duminică: 08:00 - 21:00.
PENNY Punct reflectă strategia de dezvoltare a PENNY Market în România, fundamentată pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Autor: BoncafeStyle