ZOPPINI în lumea sportului
Un brand prin excelenţă creativ, precum ZOPPINI, care promovează, în lumea atât de pretenţioasă a bijuteriilor, materiale inovative, tehnologii de ultimă oră şi un stil elegant, de avangardă, nu avea cum să nu se implice în lumea şi ea atât de dinamică a sportului, care generează pasiune, spectacol şi atrage atenţia generală.
Cu atât mai mult cu cât ZOPPINI a realizat extraordinare colecţii sport, sponsorizarea unor campioni din cele mai diferite ramuri sportive nu putea să decurgă decât extrem de firesc.
Din 2003, Zoppini s-a implicat în mondialele de motociclism la categoria de 250 de centimetri cubi, ca principal sponsor al echipei Zoppini/Abruzzo, care a câştigat, datorită campionului Antony West, circuitul din Assen. În acelaşi timp, Zoppini a fost, în acea perioadă, primul care a produs brăţările de carbon, pe care le-a putut mediatiza, graţie acestui succes, cu o campanie de promovare ce s-a bucurat de un răsunet pe măsură spectaculoaselor sale bijuterii.
Dar Zoppini nu a neglijat nici protagonişti ai unor echipe precum Honda.
În lumea automobilismului, Zoppini l-a sponsorizat pe talentatul campion brazilian de Formula 3000, care a excelat şi în campionatele FIA ETCC, Augusto Farfus, căruia i-a dedicat colecţia de bijuterii Farfus - o îndrăzneaţă combinaţie de oţel şi carbon.
În lumea curselor, Zoppini s-a implicat şi în susţinerea sportului feminin, sponsorizând-o pe talentată campioana Samuela De Nardi.
Strategia de comunicare a brandului Zoppini s-a bazat mereu pe direcţiile de comunicare oferite de lumea sportului, al cărui spirit dinamic şi deschis l-a împărtăşit întotdeauna.
Astfel, nu avea cum să lipsească din lumea fotbalului, unde a constituit o prezenţă constantă, atât la meciurile echipei naţionale a Italiei, cât şi la cele din cadrul cupei Italiei, UEFA sau din Champions League. În 2006, Zoppini a susţinut relansarea celebrei echipe Fiorentina şi a sponsorizat volumul aniversar “80 anni di Fiorentina”.
Stilul lejer şi avântat al bijuteriilor Zoppini, care te poartă parcă mereu, în bătaia vântului, cu un pas înaintea timpului, avea să transforme acest brand într-unul dintre importanţii sponsori ai yachtingului italian şi, evident, ai importanţei competiţii “Giro d’Italia a Vela”.
Dar v-aţi întrebat vreodată unde ar sta cel mai bine brăţările modulare de la Zoppini?
Evident, la încheietura mâinii unei campioane de tenis. Când? La o lovitură decisivă de forehand sau, în egală măsură, de backhand. Le-au încercat multiple campioane, precum Maria Sharapova, care, de altfel, s-a şi implicat direct în promovarea vânzărilor acestor bijuterii în beneficiul unor case de copii, pentru că, bucurându-ne de spectacolul şi binefacerile sportului şi de eleganţă şi siguranţa de sine pe care ţi le conferă o bijuterie Zoppini, nu avem voie să-i uităm nici pe copiii care au nevoie de ajutorul nostru. Iar implicarea socială este pentru Zoppini la fel de importanta precum cea în lumea sportului, cu care, de altfel, merge de multe ori mana în mână.
Implicarea constantă de-a lungul anilor în lumea atât de dinamică şi de pasională a sportului şi, în primul rând, a sportului-rege, fotbalul, a făcut ca acest extraordinar brand, care îţi insufla cu adevărat îndrăzneala, energia şi încrederea marilor campioni, să cucerească milioane şi milioane de admiratori în toate colţurile lumii, căci nimic nu e mai minunat decât să porţi o modernă şi eleganta bijuterie Zoppini, care să te facă să simţi că intri cu adevărat în lumea marilor campioni.
În România, bijuteriile Zoppini se găsesc în magazinele YOU&ME, MONDO GIOIELLI şi în magazinele partenere.
Autor: Luminita Iliescu