Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

WMF lansează în premieră în România espressorul profesional pentru acasă, WMF Perfection

WMF, lider mondial în producția de espressoare profesionale, prin noul espressor WMF Perfection, aduce în confortul casei tale experiența desăvârșită a cafelei premium și stabilește noi standarde pentru prepararea cafelei perfecte în fiecare zi.

WMF este rezultatul a peste 170 de ani de experiență în domeniu, ani profunzi de studiu, cercetare și perfecționare. Istoria WMF a început în anul 1927, cu producția de espressoare pentru industria hotelieră. Primul espressor personal de cafea WMF este un arc peste timp și o moștenire prețioasă pentru pasio

Alfredo Seafood: Piața locală de creveți ajunge la circa 25 de milioane de euro, pe fondul dublării importurilor, în ultimii patru ani

Românii devin tot mai conștienți de proprietățile benefice ale creveților, un aliment cu proprietăți deosebite, din punct de vedere al aportului nutritiv, conform specialiștilor.

Alfredo Seafood, companie românească de top pe segmentele import, procesare, distribuție de pește și fructe de mare și lider de piață pe categoria de pește proaspăt ambalat, apreciază valoarea pieței de creveți din România la circa 25 de milioane de euro.

Nespresso continuă să creeze experiențe memorabile pentru consumatori și avansează eforturile de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate

Nespresso România duce consumul de cafea în zona premium oferind cafele excepționale, abonamente de cafea și espressoare, sesiuni de masterclass și acompaniază cu mândrie experiențe de fine dining create de partenerii strategici și Chefi de top. Toate aceste lucruri se desfășoară cu atenție și grijă pentru mediul înconjurător, cu o amprentă de carbon neutră și cu accelerarea planurilor de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate, recondiționând espressoarele utilizate.  

Nespresso este cunoscut în întreaga lume și datorită modelul

Sezamo România are un nou CEO: Gabriel Makki

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta este și CEO-ul Kifli.hu, supermarket online parte din același grup și s-a alăturat Rohlik la începutul acestui an. Gabril Makki va conduce cele două țări simultan și a fost adus la cârma Sezamo pentru a consolida performanța din România, după rezultate uimitoare obținute în Ungaria.

„Sezamo a avut un start puternic și clienții români au rezonat bine cu misiunea noastră de a oferi acces rapid la a

Prima băutură creată de AI, din toamnă în meniul 5 to go: Ginger Caramel Latte

Începând cu luna septembrie, 5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte. Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI, reflectând focusul pe inovație specific brandului.

Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori

NESCAFÉ® Frappé sărbătorește aniversarea a 66 de ani cu noi arome și o promoție națională cu vacanțe în Grecia

NESCAFÉ® Frappé este una dintre cele mai populare și iubite rețete de cafea rece, răcorind consumatorii din întreaga lume de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă. Un fapt mai puțin cunoscut este că NESCAFÉ® Frappé a fost inventat întâmplător de către un angajat Nestlé din Salonic în septembrie 1957, devenind între timp emblematic datorită puterii brandului NESCAFÉ® și inovațiilor constante din categorie.

În România, NESCAFÉ® Frappe a fost lansat în 1995,

Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, în Piața Sfatului

Primul flagship store 5 to go s-a deschis la Brașov, chiar în sufletul orașului, în centrul istoric. În noua locație emblematică se regăsește noul design de cafenele 3.0, iar vizitatorii pot parcurge, în timp ce își savurează cafeaua preferată, o scurtă și captivantă istorie a cafelei, reinterpretată într-un mod creativ în spațiul de peste 100 de metri pătrați.

Dezvoltarea regională este un pilon strategic important pentru 5 to go, expansiunea la acest nivel fiind una semnificativă în ultima perioadă - în anul 2022, nu mai puțin de 35 d

Nestlé lansează noua gamă de cafea Ready to Drink NESCAFÉ Barista Style

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama NESCAFÉ Barista Style. Iubitorii NESCAFÉ din România vor avea de acum posibilitatea de a se bucura de patru arome diferite ale cafelei preferate oriunde, oricând, rece ca gheața, perfecte pentru zilele toride de vară.

Nestlé pune la dispoziția consumatorilor săi, pe lângă rețetele clasice, noi variante în gama NESCAFÉ Barista Style Ready to Drink: Cappuccino, Latte,

Sezamo și Sodexo au încheiat un parteneriat care introduce plata cu cardul de masă

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus, la cererea clienților, plata cu cardurile de masă Sodexo, ca alternativă de plată, pe lângă cele trei metode deja disponibile: cu cardul bancar online, cu cardul la curier sau cash la curier. Metoda de plată este disponibilă pe site și în aplicația mobilă Sezamo.

Pentru a plăti cu cardul de masă Sodexo, după selectarea produselor dorite, la ultimul pas înainte de "Finalizare comandă", se selectează metoda de plată "Card online", se adaugă datele cardului de masă și se plasează c

Inovație marca 5 to go: cutia de 1L de frappe

5 to go lansează un nou produs inovator pentru segmentul retail: cutia de 1L de frappe. Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum 2 ani, echipa de dezvoltare 5 to go vine cu o nouă propunere îndrăzneață pentru segmentul retail: primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go și, în același timp, primul din România în această categorie.

Noul produs This is frappe lansat de 5 to go este unul premium, cu calitate ridicată și gust excelent, după cum a reieșit din degustările făcute prelansare.  Conținutul redus


 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe