Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Nespresso x Art Safari: NESPRESSO expune la Art Safari o geantă cu capsule reciclate creată de artistul Ionuț Marin

Nespresso completează expoziția de genți celebre „Bags: Inside Out”, de la Art Safari, prin dezvăluirea unei creații unice, în viziunea estetică a artistului Ionuț Marin – o geantă pentru care a folosit capsule Nespresso reciclate. Accesoriul pune în evidență angajamentul Nespresso pentru sustenabilitate, asigurând circularitatea capsulelor sale, oferindu-le o nouă viață. Geanta „RE-THINK. RE-USE. RE-LOVE.” poate fi admirată, alături de alte 300 de poșete iconice, până pe 14 ianuarie, la Art Safari.

Designul genții încorporează el

Nestlé Global raportează rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2023

Creșterea organică a atins 7,8%, cu pricing de 8,4% și o creștere internă reală (RIG) de -0,6%. Creșterea s-a înregistrat la scară largă, acoperind toate regiunile geografice și categoriile de produse. Vânzările totale raportate au scăzut cu 0,4% la 68,8 miliarde CHF (9M-2022: 69,1 miliarde CHF). Creșterea organică prognozată pentru 2023 rămâne între 7% și 8%.

Mark Schneider, Nestlé CEO, comentează: “Portofoliul nostru diversificat și ofertele diferențiate ne-au ajutat să înregistrăm o creștere organică puternică în primele nouă luni al

Meron, primul brand de cafea de specialitate din România care ajunge la Paris Fashion Week

Meron, brandul de cafea de specialitate, se evidențiază în cadrul Paris Fashion Week 2023 prin prezența în backstage la fashion show-ul brandului Vivienne Westwood.

Odata cu Paris Fashion Week, orașul a devenit punctul 0 al modei din întreaga lume, trasând tendințele pentru sezonul următor sub lumina reflectoarelor unde s-au regasit celebritati, presă și pasionați de modă din întreaga lume, iar brandul de cafea de specialitate Meron a fost martor la un eveniment de neuitat din spatele scenei.

NESCAFÉ® susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională cu premii pentru iubitorii cafelei

NESCAFÉ® premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă de câștig și un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere Nestlé. Campania națională pentru consumatori are loc în perioada 2 octombrie – 12 noiembrie, iar pe lângă premiile atractive prin care NESCAFÉ® vrea să recompenseze consumatorii loiali, marele obiectiv este extinderea Pădurii de Miere Nestlé din județul Giurgiu.

Campania NESCAFÉ® are premii

WMF lansează în premieră în România espressorul profesional pentru acasă, WMF Perfection

WMF, lider mondial în producția de espressoare profesionale, prin noul espressor WMF Perfection, aduce în confortul casei tale experiența desăvârșită a cafelei premium și stabilește noi standarde pentru prepararea cafelei perfecte în fiecare zi.

WMF este rezultatul a peste 170 de ani de experiență în domeniu, ani profunzi de studiu, cercetare și perfecționare. Istoria WMF a început în anul 1927, cu producția de espressoare pentru industria hotelieră. Primul espressor personal de cafea WMF este un arc peste timp și o moștenire prețioasă pentru pasio

Alfredo Seafood: Piața locală de creveți ajunge la circa 25 de milioane de euro, pe fondul dublării importurilor, în ultimii patru ani

Românii devin tot mai conștienți de proprietățile benefice ale creveților, un aliment cu proprietăți deosebite, din punct de vedere al aportului nutritiv, conform specialiștilor.

Alfredo Seafood, companie românească de top pe segmentele import, procesare, distribuție de pește și fructe de mare și lider de piață pe categoria de pește proaspăt ambalat, apreciază valoarea pieței de creveți din România la circa 25 de milioane de euro.

Nespresso continuă să creeze experiențe memorabile pentru consumatori și avansează eforturile de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate

Nespresso România duce consumul de cafea în zona premium oferind cafele excepționale, abonamente de cafea și espressoare, sesiuni de masterclass și acompaniază cu mândrie experiențe de fine dining create de partenerii strategici și Chefi de top. Toate aceste lucruri se desfășoară cu atenție și grijă pentru mediul înconjurător, cu o amprentă de carbon neutră și cu accelerarea planurilor de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate, recondiționând espressoarele utilizate.  

Nespresso este cunoscut în întreaga lume și datorită modelul

Sezamo România are un nou CEO: Gabriel Makki

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta este și CEO-ul Kifli.hu, supermarket online parte din același grup și s-a alăturat Rohlik la începutul acestui an. Gabril Makki va conduce cele două țări simultan și a fost adus la cârma Sezamo pentru a consolida performanța din România, după rezultate uimitoare obținute în Ungaria.

„Sezamo a avut un start puternic și clienții români au rezonat bine cu misiunea noastră de a oferi acces rapid la a

Prima băutură creată de AI, din toamnă în meniul 5 to go: Ginger Caramel Latte

Începând cu luna septembrie, 5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte. Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI, reflectând focusul pe inovație specific brandului.

Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori

NESCAFÉ® Frappé sărbătorește aniversarea a 66 de ani cu noi arome și o promoție națională cu vacanțe în Grecia

NESCAFÉ® Frappé este una dintre cele mai populare și iubite rețete de cafea rece, răcorind consumatorii din întreaga lume de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă. Un fapt mai puțin cunoscut este că NESCAFÉ® Frappé a fost inventat întâmplător de către un angajat Nestlé din Salonic în septembrie 1957, devenind între timp emblematic datorită puterii brandului NESCAFÉ® și inovațiilor constante din categorie.

În România, NESCAFÉ® Frappe a fost lansat în 1995,


 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe